:: Menu ::

Przejścia użytkownika Paweł Migas i Gleba
Rejon Droga, wycena, styl Data przejścia Autor przejścia

Tatry, KościelecDroga Byczkowskiego V+ OS 2013-07-09Paweł Migas i Gleba
Bardzo ładny przed ostatni wyciąg. Trawersik z chwytami w rysie za odstrzelonym blokiem i na koniec wywinięcie się na półkę, a za plecami lufa.

Tatry, GranatyFilar Staszla na Zadnim Granacie V OS 2013-07-08Paweł Migas i Gleba
Fajna droga w sam raz początki w Tatrach, według topo 11 wyciągów, my szliśmy prawie każdy wyciąg na całą długość liny więc wyszło ich o 3 mniej. Ostatni wyciąg płytą zdecydowanie najładniejszy.

Tatry, MnichZemsta Wacława VI+/VII- OS 2012-09-15Paweł Migas i Gleba
Do Zakopanego dotarliśmy po 21 za późno by busem dojechać. Szybka decyzja, idziemy na stopa. Mamy farta i z trzema przesiadkami docieramy do Palenicy. Przed 24 jesteśmy w Moku. Rano nie spieszymy się za bardzo z wyjściem bo jest pochmurno i mokro wszędzie. Zanim doszliśmy pod ścianę rozpogodziło się. Pierwszy wyciąg prowadzę ja i o ile z dołu wyglądało na trudne to puszcza bez większych problemów. Kolejne dwa zdecydowanie trudniejsze wyciągi prowadzi Paweł. Na drugim wyciągu utknęliśmy w korku na dobre 45 minut i przemroziło nas porządnie. Z Górnych Półek łatwym terenem wychodzimy na szczyt. Rewelacyjna droga jak na początki w Tatrach, wspinanie po połogim bez stopnie i chwytów za to z mega tarciem, takim że stojąc na niczym czułem się pewnie. Droga w całości obita. Po zejściu na szlak kierujemy się zgodnie z planem na Szpiglasowy Wierch i schodzimy do Piątki. Chcieliśmy tam przenocować ale do schroniska nawet wejść się nie dało, takiego tłumu w środku wakacji tam nie widziałem, za to w Palenicy pod parasolami mieliśmy wszystkie ławki tylko dla siebie ;)